pátek 23. dubna 2010

Post about nothing

Přiznávám se, že teď tu píšu jen, aby tu něco bylo, aby to tu nestálo. Takže také přidávám jen 3 fotky, o kterých teď můžu říct jen to, že ten světříček už mám asi 2 roky a příjde mi, že se pořád dá skvěle nosit. Dřív se mi všichni smáli, jestli jsem ho neukradla své mladší sestře, dnes už tuhle "délku" mají skoro všichni. Příště čekejte už lepší článek, vím i o čem, jen sehnat někde nějaký ten čas na napsání.


Doufám, že jste ten příšerný článek přežili, nebo aspoň přečetli :D. Loučím se......TheGabiee

4 komentáře:

  1. Svetřík je skvělí, líbí se mi jeho barva a střih :)

    OdpovědětVymazat
  2. i love the nailpolish!!!!
    pass to my blog and follow me"""
    xoxo francesca
    http://fashionthrowmyblueeyes.blogspot.com/2010/04/pranzo.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ten červený svetřík je cute!

    OdpovědětVymazat