pondělí 15. března 2010

It must be some magic color!

Snad už to je taková povinnost. Kdo nemá tu světle zelenou barvu laku na nehty - jako by neexistoval. Já na tohle normálně vůbec nehraju, ALE!! když ona je vážně tak krásna, a jak srdce blahem poskočilo, když tu krásku v zeleném jsem našla. A navíc za 30 Kč..jen blázen by tam ten lak nechal:D. A jelikož se sleva neobjevila pouze u laků na nehty, šáhla jsem i po řasence..a pak byla touha silnější než já a nahmatala jsem další lak a už ho nepustila :D....

6 komentářů:

  1. Nice pictures!!! Compliments...

    barbielaura.com if you want visit my blog and bloglovin if you want follow me...

    OdpovědětVymazat
  2. podobny zeleny som mala pred dvomi rokmi od s-he ale velmi ma nechytil za srdce.Aj ked uznavam,tento tvoj vyzera lepsie

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé! Ten přesně chci, ta barva je úžasná! :D Zítra pro něj každopádně letíím! :D

    OdpovědětVymazat
  4. i love nail polish and love this colours! i made a post too if you're interested visit my blog http://fashionmef.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lak je fakt perfektní, jenže teďka ho má plno lidí :(

    OdpovědětVymazat