středa 3. března 2010

Just say Hi!

Dobrý večer přeji :),
dnes nečekejte žádné dlouhé povídání ani smršť fotek. Jsem tu jen proto, aby se to tu aspoň trochu hýbalo. A hlavně na nějaký delší článek ani není tolik času. Dnes jsem byla po škole s kamarádkou v Pardubicích. Udělaly jsme si takový menší výlet pro vylepšení nálady a tak..znáte to :). S ní mám jistotu, že úsměv na tváři vydrží po celou dobu její přítomnosti, a ikdyž mě pak už docela bolely všechny ty mimické svaly a mimické vrásky jsem si jistě ještě prohloubila, odpoledne jsem si i přesto užila! Žádné větší nákupy se z mé strany nekonaly, protože zítra pro změnu bude mým cílem Praha a naštěstí budu mít brzo narozeniny a svátek..tak si budu moct udělat radost něčím novým :). A tak tedy dnes jsem si za pár korunek koupila jen prstýnek (který máme s kamarádkou stejný - už je to taková naše tradice si kupovat stejné prstýnky:D). Co nejdříve vám ho vyfotím, protože já osobně jsem si ho zamilovala!! A teď už jen 2 fotky mého já..

Dobrou noc a úspěšný čtvrteční den!! :)

3 komentáře: